Beheer

Zowel voor continue en volledig beheer van uw ANVA systeem, als voor incidentele opdrachten kunt u een beroep op ons doen. Onder beheer vallen alle werkzaamheden die te maken hebben met inrichting en onderhoud van ANVA, zoals

  • inregelen en aanpassen van eigen tarieven
  • inregelen en koppelen van tarieven aan bijvoorbeeld VPI
  • inrichten en aanpassen/uitbreiden van product- en dekkingschermen
  • verbetering van de werking door defaults en macro’s
  • inrichten particuliere en zakelijke pakketpolissen
  • inrichten (pakket)polisbladen
  • inrichten facturen, brieven, formulieren en rapporten
  • aanpassingen voor digitale nabewerking van uw output

De volgende begrippen zijn toepasselijk als u het beheer van ANVA aan ons toevertrouwt:

  • efficiency
  • gecontroleerde invoer
  • standaardisatie
  • gebruik van koppelingen, zoals VPI-tariferen
  • overzichtelijke scherm lay-out
  • perfecte output
  • bedieningsgemak

Ook voor niet alledaagse of meer complexe uitvoerende werkzaamheden kunt u een beroep op ons doen.
Lees hierover meer onder Complexe taken.

Waar nodig of gewenst werken wij op locatie en waar mogelijk op afstand.
Beheer