Beheer
Zowel voor continue en volledig beheer van uw ANVA systeem, als voor incidentele opdrachten kunt u een beroep op ons doen. Onder beheer vallen alle werkzaamheden die te maken hebben met inrichting en onderhoud van ANVA, zoals
- inregelen en aanpassen van eigen tarieven
- inregelen en koppelen van tarieven aan bijvoorbeeld VPI
- inrichten en aanpassen/uitbreiden van product- en dekkingschermen
- verbetering van de werking door defaults en macro’s
- inrichten particuliere en zakelijke pakketpolissen
- inrichten (pakket)polisbladen
- inrichten facturen, brieven, formulieren en rapporten
- aanpassingen voor digitale nabewerking van uw output
De volgende begrippen zijn toepasselijk als u het beheer van ANVA aan ons toevertrouwt:
- efficiency
- gecontroleerde invoer
- standaardisatie
- gebruik van koppelingen, zoals VPI-tariferen
- overzichtelijke scherm lay-out
- perfecte output
- bedieningsgemak
Ook voor niet alledaagse of meer complexe uitvoerende werkzaamheden kunt u een beroep op ons doen.
Lees hierover meer onder Complexe taken.
Waar nodig of gewenst werken wij op locatie en waar mogelijk op afstand.